خیلی وقت پیش دانلودش کردم یادم نمیاد ادرس سایتشو
فقط یه مساله ای : اگه سیستمت با هارد بوت میشه این بدرد نمیخوره چون نمیتونی ستاپ رو تغییر بدی و از رو سی دی بوت کنی
اگه تونستم آپلودش میکنم
کاربر شهرسختافزار
خیلی وقت پیش دانلودش کردم یادم نمیاد ادرس سایتشو
فقط یه مساله ای : اگه سیستمت با هارد بوت میشه این بدرد نمیخوره چون نمیتونی ستاپ رو تغییر بدی و از رو سی دی بوت کنی
اگه تونستم آپلودش میکنم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks