دوست عزیز نیاز به برداشتن I/O نداره.اصلاً این پسورد ربطی به I/O نداره.توی dell 1500 به جز ای سی بایوس که روش پسورده ، سکیوریتی چیپ هم داره اما توی 1545 اینطور نیست.
در نهایت همونطور که دوستمون Pami گفتند، فقط ای سی خود بایوس برداشته و پروگرام میشه.
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز نیاز به برداشتن I/O نداره.اصلاً این پسورد ربطی به I/O نداره.توی dell 1500 به جز ای سی بایوس که روش پسورده ، سکیوریتی چیپ هم داره اما توی 1545 اینطور نیست.
در نهایت همونطور که دوستمون Pami گفتند، فقط ای سی خود بایوس برداشته و پروگرام میشه.
کاربر شهرسختافزار
نه با اونی که شما میگی فرق داره این ایمج مخصوص لپتاپ دل هستش
البته نمیدونم کار میکنه یا نه چون دل نداشتم
پسوررد بایوس رو با یه دستور تو داس هم میشه برداشت
من روی سیستم خودم که Giga-P31 هستش امتحان کردم
اما رو مین بوردهای جدید فکرنکنم جواب بده
کاربر شهرسختافزار
بفرماید دوست عزیز
از حالت زیپ خارجش کنید بعد روی سی دی رایت کنید
فرمتش iso هستش
http://www.4shared.com/file/aT4mmDxf...Bios_Boot.html
hamidjoon01 (12-08-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks