دوست عزیز نیاز به برداشتن I/O نداره.اصلاً این پسورد ربطی به I/O نداره.توی dell 1500 به جز ای سی بایوس که روش پسورده ، سکیوریتی چیپ هم داره اما توی 1545 اینطور نیست.
در نهایت همونطور که دوستمون Pami گفتند، فقط ای سی خود بایوس برداشته و پروگرام میشه.
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز نیاز به برداشتن I/O نداره.اصلاً این پسورد ربطی به I/O نداره.توی dell 1500 به جز ای سی بایوس که روش پسورده ، سکیوریتی چیپ هم داره اما توی 1545 اینطور نیست.
در نهایت همونطور که دوستمون Pami گفتند، فقط ای سی خود بایوس برداشته و پروگرام میشه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks