دوست عزیز نیاز به برداشتن I/O نداره.اصلاً این پسورد ربطی به I/O نداره.توی dell 1500 به جز ای سی بایوس که روش پسورده ، سکیوریتی چیپ هم داره اما توی 1545 اینطور نیست.
در نهایت همونطور که دوستمون Pami گفتند، فقط ای سی خود بایوس برداشته و پروگرام میشه.