دوست گرامی ممکنه علت این bsod مستقیم از دیوایس وایرلس نباشه . شما این فایل را آنزیپ کن بعد فایل ایزو را رایت کن و سیستم رو با سیدی که با این برنامه رایت کردی بوت کن . بگذار 14 لوپ بگذره . اگر ارور داشتی اعلام کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ascend برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.memtest.org/download/5.01...6+-5.01.iso.gz






پاسخ با نقل قول

Bookmarks