سلام ببخشید نتونستم زودتر خبر بدم الان چند دفعه هست که ویندوز عوض میکنم هم 8 ریختم هم 7 هر دو نسخه 64 بیتی و 32 بیتی اما باز بعد یه مدت دوباره صفحه ابی میده هیچ فرقیم نمیکنه
سلام ببخشید نتونستم زودتر خبر بدم الان چند دفعه هست که ویندوز عوض میکنم هم 8 ریختم هم 7 هر دو نسخه 64 بیتی و 32 بیتی اما باز بعد یه مدت دوباره صفحه ابی میده هیچ فرقیم نمیکنه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks