فلش باید uefi ساخته بشه . اگر uefi ساخته بشه مشکلی نیست .
اگر باز نتونستید . روی حالت لگاسی و با غیر فعال کردن secure boot نصب کنید .
سلام.ممنونم از این که زود جواب می دهید.ببخشید منظورتان را نفهمیدم.روی بوتیبل کردن فلش مشکلی هست؟یا همه گزینه ها صحیح هستند؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید