سلام و خسته نباشین / منم از همین مدل ها دارم قسمت secure boot اصلا فعال نیستش و روی enable هستش
هم فلاش رو بوت کردم هم آپدیت رو دارم ولی نمیتونم استفاده کنم . ممنون میشم راهنماییم بکنیین
کاربر شهرسختافزار
سلام و خسته نباشین / منم از همین مدل ها دارم قسمت secure boot اصلا فعال نیستش و روی enable هستش
هم فلاش رو بوت کردم هم آپدیت رو دارم ولی نمیتونم استفاده کنم . ممنون میشم راهنماییم بکنیین
از قسمت بوت و security بایوس عکس بگذارید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi-qavami برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks