کاملا دروغ میگه . موس و کیف رو برداشتن از جعبه . از جای مطمئن تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladkhan95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاملا دروغ میگه . موس و کیف رو برداشتن از جعبه . از جای مطمئن تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladkhan95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
یعنی چیزی به عنوان سفارش اروپا وجود نداره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این فروشگاهی که میگم یکی از معروف ترین فروشگاه های اصفهانه
سفارش اروپا هم وجود داشته باشه پکیجش نباید ناقص تر باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladkhan95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امکانات دیگر کیبورد فارسی
اقلام همراه لپ تاپ هدست اوریجینال
کوله اوریجینال
ماوس اوریجینال
باتری لیتیوم-یون
کاربر شهرسختافزار
این جور که فروشنده میگفت سفارش اروپا لوازم جانبی نداره و کیبوردشم عربیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
این جور که فروشنده میگفت سفارش اروپا لوازم جانبی نداره و کیبوردشم عربیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیدونم عزیز . اگر کالا از طریق کانال اسوس وارد بشه کیبردش فارسی هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladkhan95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن از کی سفارش اروپا کیبرد عربی داره !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
منم از همین کیبورد عربی خندم گرفت ولی فروشنده ناراحت شد.بش گفتم سفارش اسیا نداری کم مونده بود با لگد بیرونم کنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ناراحت هم میشه . چون خواسته حسابی سود کنه که نشده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladkhan95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Nima061 (28-05-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks