سلام دوباره به همه اساتید
من با یه مشکل خیلی بدی روبه رو شدم و نتونستم تا الان این لپتابو بخرم ولی پس فردا دیگه قصد خرید دارم ولی مدل Y5070 2015
یه سوال که درگیرم کرده رفرش ریت مانیتور اون هست که رو 48hz تنظیم شده اند
1=به نظرتون این رفرش ریت تو فیلم هایی که صحنه های سریع دارن باعث افت روانی نمیشوند؟
2=تو بازی کردن چی؟ اگر بازی که میکنیم رو بتونیم باهاش مثلا 60 fps بگیریم یا مثلا کمتراز 40 fps تو روانی بازی تاثیر دارد؟؟
3= یه سوال دیگه اونم این سیستم کولینگ هست که تاحالا ندیدم کسی ازش مشکلی بگیره و تو بیشتر جاها دیدم دما تو بازی کردن بین 65 تا 70 درجه هستش به نظرتون مشکلی پیش نمیاره درصورتی که یه کولپد هم داشته باشیم؟
ممنون میشم به سه تا سوالاتم پاسخ بدید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks