سلام
شرمنده دوباره مزاحم شدم
نمیدونم شاید زیبایی لنوو y5070 رو کنار بزارم برم سمت ایسوس
یه سوال داشتم این ایسوس g56jk چطوریاس خوبه؟
تا حالا باش کار کردین؟ این مدل هم صفحش واقعاعالیه؟ طراحیش و ضخامتش تو ذوق میزنه؟
و مهمترینش گرافیکشه که برام مهمه به نظرتون همه باز هارو تو گرافیک های میتونم اجرا کنم؟

- - - Updated - - -

سلام
شرمنده دوباره مزاحم شدم
نمیدونم شاید زیبایی لنوو y5070 رو کنار بزارم برم سمت ایسوس
یه سوال داشتم این ایسوس g56jk چطوریاس خوبه؟
تا حالا باش کار کردین؟ این مدل هم صفحش واقعاعالیه؟ طراحیش و ضخامتش تو ذوق میزنه؟
و مهمترینش گرافیکشه که برام مهمه به نظرتون همه باز هارو تو گرافیک های میتونم اجرا کنم؟