ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این خنک کنندگیش هم که یه فن روی cpu و یکی هم روی gpu داره
تو سایتا مختلف دیدم که تو سنگین ترین کارا وبازی دما بین 60 تا 70 هستش که عالیه
البته تو فروم های همسایه هم با چند نفر خصوصی صحبت کردم میکن که تو بازی مداوم کالاف ادونسد وارفر تا دوساعت دما به 71 رسیده بود
به نظرتون خوبه یا نه؟






پاسخ با نقل قول


Bookmarks