مرسیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تحقیق کردم دربارش هم گرافیکش که خیلی از لنوو Y5070 ضعیف تره هم سیستم خنک کننده ش زیاد کار امد نیس هم میگن تو کاره سنگین دماش به 98 میرسه که ینی فاجعه و همین موضوع تو لنوو وای 5070 تو سنگین ترین کارا بین 70 تا 75 هستش و پولش که خیلی برا من زیاده
ولی نمیدونم چرا هی تو سر این لنوو میزنید
چرا همش از ایسوس تو این سایت تعریف میکنن مخصوصا اقایAMD>INTEL عزیزدرسته که ایسوس هم خیلی باکیفیته ولی این لنوو هم اونقدرا هم بد نیس که میگید من الان خواهرم 1 ساله لنوو z510 داره که تا الان اخ نگفته فقط مشکل صفحه هستش که تو وای 5070 مدل 4k این مشکل کاملا حل شده چون پنل از ips هس
والا تو سایتای خارجی هم این وای 5070 امتیاز بالایی داره
خیلی گیج شدم..
ینی واقها این لنوو وای 5070 مدل 4k منو راضی نمیکنه؟؟ خوب نیس؟؟
:((






پاسخ با نقل قول
Bookmarks