برای کار که برنامه نویسی هست لپ تاپ های متوسط هم کارمو راه میندازه
ولی خوب کمو بیش بازی هم میکنم,کارهایی مثل 3dmax و autocad رو فعلا انجام نمیدم ولی شاید در اینده برم سراغش
کاربر شهرسختافزار
برای کار که برنامه نویسی هست لپ تاپ های متوسط هم کارمو راه میندازه
ولی خوب کمو بیش بازی هم میکنم,کارهایی مثل 3dmax و autocad رو فعلا انجام نمیدم ولی شاید در اینده برم سراغش
aryaiee (25-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks