از نظر باتری y5070-apache-n550jk-n56jr چطورن؟
آپاچی در استفاده معمولی میتونه حدود 4 ساعت نگه داره؟ استفاده معمولی یعنی ببرم دانشگاه یکم نت یکم برنامه نویسی و کلا کارای عادی
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
کاربر شهرسختافزار
از نظر باتری y5070-apache-n550jk-n56jr چطورن؟
آپاچی در استفاده معمولی میتونه حدود 4 ساعت نگه داره؟ استفاده معمولی یعنی ببرم دانشگاه یکم نت یکم برنامه نویسی و کلا کارای عادی
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
apache و n56jr باتری های خوبی دارن و باتری apache بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ALI-AM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ALI-AM (18-09-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks