اقای
aryaiee بنده تو این چند سال تا حالا از لنووو مشکلی ندیدم الکی یه مارکو در هم نکوبید دلیل نمیشه چون مارکش معروف نیست و هنوز تو ایران جا نیفاتاده ازش خرده گرفت دلیل نمیشه چون من تازه به این فروم امدم بنده استارترم و هیچی سرم وا نمیشه لطفا دلیل کافی بیارید که لنووو مارک بدیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اگه شما سابقه کار کردن باهاش رو دارید یه چیزی اصلا من اینققدر بدم میاد یکی برا خرید فقط مارکو نگاه کنه واصلا به بقیش کار نداشته باشته لطفا این لینک رو مطالعه کنید راهنماي خريد لپ تاپ ؛ حقايقي مهمتر از مارك لپ تاپ ! - علم فردا البته قصد تحمیل تفکراتم را ندارم (البته این نظر شخصی بنده باز نیاید منو به توپ ببندید چون سابقه داشتم اگه این شخصی رو ننویسی بیچاره ای)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید البته تاکید دارم بنده در برابر بزرگانی (amd>intelو...)کهه در همین فروم هم هستم واقعا مبتدی هستم ولی اینجوری هم نیستم که الکی بگم این مارک خوبه اون مارک بده البته msi هم مارک خوبیه و این نظر منه که جز مارک چیزاای دیگه ای هم هست
و همینطور لنوو مال بابام هم نیست و همینطور بهترین مارک لپ تاپ چیست ؟ | علم فرداراهنمای خرید لپ‌تاپ (ویژگی های عمومی، انواع و کاربردها) | لپ‌‌تاپ مدیا
شما ابتدا کمی در مورد کلمه استارتر تحقیق کن دوست من.باقی بماند