باشه من قبول دارم (نمیدونم واقعا چی بگم به شما بر نخوره اقا قبول من درکم پایین شما درکت بالا من از لحاظ اقتصادی میگم لنوو با توجه به امکاناتی که میده بهتره اقا مثلا یه میلیون فرقشه حالا خوبه گفتم نظر شخصیم هست توهین میکنید لطفا پست 21 رو بخونید به جای توهین خجالت بکشید واقعا سطح فرهنگ پایین اومده که وقتی بنده به اشتباه خودم اعتراف میکنم باز هم حرف تعصب و درک .و...میزنید وقتی من گفتم نظر شخصیم هست به نظرتون تعصبه فقط نظر خودمه که این لب تاب بصرفه تره یعنی به شما تحمیل نمیکنم لطفا یکم تحقیق کنید اون نظر شخصی که اخر مینویسند واسه چه افرادییه که گیر ندن)






پاسخ با نقل قول
Bookmarks