برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hami_ri برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
مبارکت باشه داداش ...
من هم چند روزه که خریدمش .
راستی با چه قیمتی خریدین و چه گارانتی و از کجا؟
من به قیمت 3 تومن تمام با گارانتی سریر از تبریز خریدم .
راستی من هم دوست دارم این لپ تاپ و به صورت کامل آپدیت کنم میتونین به این تاپیک سر بزنین :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f31/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-hp-support-assistant-45356/
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks