منم يه هفته س كه خريدم
ازشم راضيم فقط منتظرم adsl م وصل بشه آپديتاش رو انجام بدم بعد ويندوزش رو هم به 8.1 ارتقا بدم
کاربر شهرسختافزار
منم يه هفته س كه خريدم
ازشم راضيم فقط منتظرم adsl م وصل بشه آپديتاش رو انجام بدم بعد ويندوزش رو هم به 8.1 ارتقا بدم
x00t (29-01-14)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hami_ri برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
مبارکت باشه داداش ...
من هم چند روزه که خریدمش .
راستی با چه قیمتی خریدین و چه گارانتی و از کجا؟
من به قیمت 3 تومن تمام با گارانتی سریر از تبریز خریدم .
راستی من هم دوست دارم این لپ تاپ و به صورت کامل آپدیت کنم میتونین به این تاپیک سر بزنین :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f31/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-hp-support-assistant-45356/
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks