برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaatabak برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
کدتون رو باید در startup بنویسید
اگه منظورتون اینه که next و اینا در ستاپ نرم افزار هم توسط کاربر زده نشه ، من فقط یک روش میشناسم و اون اینکه اول نرم افزار مورد نظرتون رو با نرم افزار EMCO MSI Package Builder تبدیل به فایل msi کنید و بعد بصورت minimise فایل msi رو اجرا کنید
آموزش این نرم افزار در انجمن هست






پاسخ با نقل قول
Bookmarks