سلام.میشه بفرمایید من چه کدی در استارت آپش بنویسم. ممنون میشم توضیح بدید
کاربر شهرسختافزار
سلام.میشه بفرمایید من چه کدی در استارت آپش بنویسم. ممنون میشم توضیح بدید
SajjadKhati (23-08-17)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaatabak برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کد داده نمیشه
به بچه ها قبلا گفتم
آموزش به اندازه ی کافی داده شد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks