براي نوشتن متن روي دكمه ها در برنامه اتوپلي با اينكه از فونت هايي استفاده ميكنم كه با f- شروع شده ولي يه مدتي هست كه به جاي متن علامت سوال نشون ميده دليلش چيه؟
کاربر شهرسختافزار
براي نوشتن متن روي دكمه ها در برنامه اتوپلي با اينكه از فونت هايي استفاده ميكنم كه با f- شروع شده ولي يه مدتي هست كه به جاي متن علامت سوال نشون ميده دليلش چيه؟
SajjadKhati (08-07-15)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks