من زياد متوجه فيلم اموزشي با پسوندmht نشدم شما ميتوند فيلم كوتاهي رو خودتون ضبط كنيد و با توضيح برام بزاريد يا بفرسستيد ايميلم با تشكر فراوان
- - - Updated - - -
sadaf00219@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
من زياد متوجه فيلم اموزشي با پسوندmht نشدم شما ميتوند فيلم كوتاهي رو خودتون ضبط كنيد و با توضيح برام بزاريد يا بفرسستيد ايميلم با تشكر فراوان
- - - Updated - - -
sadaf00219@yahoo.com
SajjadKhati (08-07-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sadaf0078 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدآموزش تصویری اش تو لینک دومی هست :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sadaf0078 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Tutorial : Put POWER POINT Presentation into AMS Project | Fcmam5 :AIO Store
فقط کافیه با پسوند مورد نظر ذخیره بشه از تو پاور پوینت
اگه منظورتون فارسی نویسی هست ، لازم به استفاده از فارسی نویس تو ams نیست . تو کتاب و یا فیلم آموزشی ، به نحوه ی فارسی نویسی اشاره شد
nima_hl (08-07-15)
کاربر شهرسختافزار
روي دكمه ها نمي تونم فارسي بنويسم در صورتي كه از يه كامپوتر ديگه استفاده كردم ميشه اشكال كجاست؟ فيلم آموزشي اش كجاست؟
SajjadKhati (08-07-15)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks