این هم کارت گرافیک 8400GS Zotac مدل بدون فن که البته من با فن تست گرفتم . طبق معمول تا جایی که ولتاژ اضافی نخواد اورکلاک شده :

سلام خدمت دوستان عزیز
شهریار جان این رو اگه ثبت کنید توی hwbot 8400gs رکوردش اول میشه