برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافيك 9600gt هست بدون اور ......
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافيك 9600gt هست بدون اور ......
Labyrinth (12-06-09), PCminister (11-06-09), Shahryar (11-06-09), vandelin (26-06-09), ViViD (11-06-09)
कभी हार
این هم کارت گرافیک 8400GS Zotac مدل بدون فن که البته من با فن تست گرفتم . طبق معمول تا جایی که ولتاژ اضافی نخواد اورکلاک شده :
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
HWBOT SSA Member
سلام خدمت دوستان عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهریار جان این رو اگه ثبت کنید توی hwbot 8400gs رکوردش اول میشه
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks