برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D
مهدی جان آخه کا510 که مموری نمیخوره ... آدم با 20 و خورده ای مگ حافظه چیکار کنه ؟!!؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاس
مهراد جان من میدونم که کا510 واقعا 22 مگ یعنی مصیبت ولی چاره ای نیست چون پولت اجازه نمیده تا اون چیزی که میخوای رو بگیری
پس با اینحساب باید رو همون L7 مانور بدی:83: