مهراد جان من میدونم که کا510 واقعا 22 مگ یعنی مصیبت ولی چاره ای نیست چون پولت اجازه نمیده تا اون چیزی که میخوای رو بگیریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D
پس با اینحساب باید رو همون L7 مانور بدی:83:






پاسخ با نقل قول

Bookmarks