تاحالا که مشکل نداشته. به جز خودمون برای 3 نفر هم L6 خریدم. همگی راضی هستند. l7 رو نمیدونم
حق آب و گل داره
تاحالا که مشکل نداشته. به جز خودمون برای 3 نفر هم L6 خریدم. همگی راضی هستند. l7 رو نمیدونم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks