بهترین کار همون PInvoke کردن توابع ویندوزی با DLL Import سی شارپ هستش. چون هر چی تعداد واسطه ها تا Windows API رو کم تر کنی، عملکرد بهینه تری خواهی داشت. ولی اگه منظورت از بهتر بودن راحتی در استفاده است (البته امیدوارم این طور نباشه) می تونی یه نگاهی به EasyHook بندازی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


ممنون آقا آرمین
چرا این طور نباشه؟ اتفاقا همین طوره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان لینک دانلود این easyhook اینه؟ :
EasyHook - EasyHook - download

و اگه آره ، دنیایی توش dll هه . کدوم dll رو باید reference کرد توی سی شارپ؟ مقصدم استفاده در نرم افزار 32 بیت هست . باید فایلی بنام EasyLoad32.dll رو reference کنم؟