سلام
استاد آرمین ، میشه بجز کلیک راست و انتخاب گزینه chose item در toolbar و رفتن به سربرگ com ، روش دیگه ای برای اضافه کردن یه کمپوننت هست؟ چون با این روش نمیشه کمپوننتی رو درپروژه ی dll اضافه و یک dll ساخت!
سلام
استاد آرمین ، میشه بجز کلیک راست و انتخاب گزینه chose item در toolbar و رفتن به سربرگ com ، روش دیگه ای برای اضافه کردن یه کمپوننت هست؟ چون با این روش نمیشه کمپوننتی رو درپروژه ی dll اضافه و یک dll ساخت!
salpc (30-04-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks