شهريار جان واقعا عالي بود . اميدوارم با شركت در مسابقات جهاني اونجا هم برنده بشي . اين برد نشون داد كه بچه هاي ايراني با امكانات كم چه كارها ميكنند . اميدوارم هميشه موفق باشي .
واقعا عالي بود .
آری
خیر
شهريار جان واقعا عالي بود . اميدوارم با شركت در مسابقات جهاني اونجا هم برنده بشي . اين برد نشون داد كه بچه هاي ايراني با امكانات كم چه كارها ميكنند . اميدوارم هميشه موفق باشي .
واقعا عالي بود .
Shahryar (22-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks