برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vb_m برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز دلیل این هم که در پست اول شهریار گفت قصد شرکت نداشتیم همین موضوع بود اما همین که در یک استیج تونستیم اول بشیم به اندازه کافی کافی بود اون هم با اختلاف زیاد !!!!
دوستان هم هر تلاشی می کنند واقعا جای قدر دانی داره و باید ازشون تشکر کرد این نشون می ده Team SSA دوباره به همبستگی رسیده و اغازی دوباره رو شروع کرده و این رو باید متشکر از دوستان بود در جهت هماهنگی و کنار گذاشتن سو تفاهم ها!
با تشکر فراوان از تمامی دوستان که برای بالا بردن اسم ایران تلاش می کنند
SSA MEMBER






پاسخ با نقل قول
Bookmarks