منم اومدم ثواب کنم کباب کردم :D
مین رو زدم سوزوندم
احتمالا NB سوخت بر اثر ولتاژ یک کوچولو بالا :D
منم اومدم ثواب کنم کباب کردم :D
مین رو زدم سوزوندم
احتمالا NB سوخت بر اثر ولتاژ یک کوچولو بالا :D
Moein (06-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks