این برای کارهای دیگه هست . شما یک سیدی ویندوز 98 نیاز دارید . یک سیدی هم فایل ها توش باشه .
paya_amin (16-05-14)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با 98 بوت کردم الان سی دی 98 درارم سی دی بایوس بذارم؟
98 گذاشتم f4 زدم بعد ویندوز 98 انتخاب کردم دیگه نمیخواد کار دیگه کنم؟
ببخشید زیاد سوال میکنم
بوت 98 رو میگذارید . باید start with cd-rom support رو بزنید . بروید درایو cd-rom مثلا اگر d: هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط paya_amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ِو سیدی بایوس رو بگذارید و دستور رو اجرا کنید .
paya_amin (16-05-14)
- - - Updated - - -
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدstart with cd-rom support زدم بعد این صفحه اومد الان چیکار کنم؟
فایل پیوست 10208
درایور سی سی دیم f است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks