سلام

این قطعات و لپ تاپ های موجود در بازار ایران مثلا برند ایسوس آیا با همان ایسوس که در آمریکا و اروپا دست مردم هست یک کیفیت و جنس را دارند؟
یا درجه بندی هست؟
یا این شرکت های وارد کننده میرن درجه چندم رو وارد میکنن؟