سلام
این قطعات و لپ تاپ های موجود در بازار ایران مثلا برند ایسوس آیا با همان ایسوس که در آمریکا و اروپا دست مردم هست یک کیفیت و جنس را دارند؟
یا درجه بندی هست؟
یا این شرکت های وارد کننده میرن درجه چندم رو وارد میکنن؟
سلام
این قطعات و لپ تاپ های موجود در بازار ایران مثلا برند ایسوس آیا با همان ایسوس که در آمریکا و اروپا دست مردم هست یک کیفیت و جنس را دارند؟
یا درجه بندی هست؟
یا این شرکت های وارد کننده میرن درجه چندم رو وارد میکنن؟
عزیز لاستیک ماشین یا روغن ترمز نیست که توش دست ببرن کیفیت پایین بیاد :دی
همون آیپد یا آیفونی که اونجا به فروش میره اینجا هم هست
نهایت دزدی که بخوان بکنن اینه که وسایل جانبی که همراه محصول باشه رو جدا بفروشن
البته یه مورد دیگه هم هست و اون محصولات ریفربیش هست که به کمپانی بخاطر ایرادی که داشته برگشت خورده و ایراد برطرف شده و به بازار برگشته و این ممکنه
ولی در کل جنس درجه 1 و 2 از برندهای معتبر نداریم و همه یکی هستن
life24 (16-12-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks