سلام
این قطعات و لپ تاپ های موجود در بازار ایران مثلا برند ایسوس آیا با همان ایسوس که در آمریکا و اروپا دست مردم هست یک کیفیت و جنس را دارند؟
یا درجه بندی هست؟
یا این شرکت های وارد کننده میرن درجه چندم رو وارد میکنن؟
سلام
این قطعات و لپ تاپ های موجود در بازار ایران مثلا برند ایسوس آیا با همان ایسوس که در آمریکا و اروپا دست مردم هست یک کیفیت و جنس را دارند؟
یا درجه بندی هست؟
یا این شرکت های وارد کننده میرن درجه چندم رو وارد میکنن؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks