ناراحت کننده ترین خبری بود که از مرگ یک پدیده در دنیای کامپیوتر در کل عمرم شنیدم ، مطمئنا هیپوقت استیو جابز دومی در کار نخواهد بود ، مدیر فوق العاده ای بود ، روحش شاد ، یادش همیشه در دل ها ...
SSA Super V.I.P
ناراحت کننده ترین خبری بود که از مرگ یک پدیده در دنیای کامپیوتر در کل عمرم شنیدم ، مطمئنا هیپوقت استیو جابز دومی در کار نخواهد بود ، مدیر فوق العاده ای بود ، روحش شاد ، یادش همیشه در دل ها ...
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
.D3VIL. (07-10-11), amin69r (07-10-11), Computex (07-10-11), Curtis (07-10-11), microsoft3000 (07-10-11), P A R H A M (07-10-11), Rezasam1 (07-10-11), Shahryar (07-10-11), ViViD (07-10-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks