برای مرگ بعضی ها نمی شود ناراحت نشد !
DX400
کاربر شهرسختافزار
زندگی نامه این بنده خدا توی اکتبر اومد. حدودا 680 صفحه است. پیشنهاد میشه حتما بخونید.
خیلی آدم عجیبی بوده.
نویسنده این کتاب ایزاکسون بوده که برای Einstein هم زندگی نامه نوشته.
خدا بیامرزدش...
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
Computex (04-11-11), Curtis (02-11-11), K1LOU (03-11-11), mohammad1985 (03-11-11), P A R H A M (04-11-11), Shahryar (02-11-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks