قبل از تست من که گفتم چرا مدل تی آر 2 ترمالتيک شرکت فونيران ارائه داده،و بهتر بود مدل تاف-پاور ارائه ميکردن که متاسفانه موجود نداشتن!!،در سری وات پايين هم اگر تست قرار به انجام دوست دارم مدل 500 وات المنت سيلورستون ارائه بشه ،من که خيلی روش اعتقاد دارم،جای بسی تاسف است که يک نمايندگی پاور "کرسير" در ايران وجود نداره ،پاوری که از ديد کاربران بهترين پاور در سال 2008 انتخاب شد،راستی چرا انفورماتيک گستر پاور ارائه ندادبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks