مقاله خیلی خیلی خیلی کاملی بود و الانم صفحه 4 این مقاله هستم واقعا فوق العاده هست . این مقالات بحث های غیر علمی در مورد پاور های مختلف را کم میکنه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مقاله خیلی خیلی خیلی کاملی بود و الانم صفحه 4 این مقاله هستم واقعا فوق العاده هست . این مقالات بحث های غیر علمی در مورد پاور های مختلف را کم میکنه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
قبل از تست من که گفتم چرا مدل تی آر 2 ترمالتيک شرکت فونيران ارائه داده،و بهتر بود مدل تاف-پاور ارائه ميکردن که متاسفانه موجود نداشتن!!،در سری وات پايين هم اگر تست قرار به انجام دوست دارم مدل 500 وات المنت سيلورستون ارائه بشه ،من که خيلی روش اعتقاد دارم،جای بسی تاسف است که يک نمايندگی پاور "کرسير" در ايران وجود نداره ،پاوری که از ديد کاربران بهترين پاور در سال 2008 انتخاب شد،راستی چرا انفورماتيک گستر پاور ارائه ندادبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
J.Omrani (12-03-09)
کاربر شهرسختافزار
سرمایه میخواد داداش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط zerowatt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
J.Omrani (13-05-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks