بالاخره اسمارت فونی پیدا شد که عملکرد گرافیکی بهتر از آیفون 6 داشته باشد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تا به امروز گوشی آیفون 6 با امتیاز 25.8 در نرم افزار GFXBench Manhattan بالاترین عملکرد گرافیکی را در بین ابزارهای همراه نشان داده بود که برابر با Sony Xperia Z3 Compact بوده و مقدار زیادی با پرچمداران سامسونگ و HTC فاصله داشت؛ اما اکنون نتایج بنچمارکی که از ZTE Nubia Z9 منتشر شده نشان میدهد که از این به بعد باید نشان بهترین عملکرد گرافیکی را به این گوشی اختصاص دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.







Bookmarks