با سلام
شاید دوستان در جریان هستند که از چند روز پیش استفاده از ویندوز 8 برای بنچمارک ها ممنوع شد/.
بهرحال خواستم اطلاع رسانی کنم :)
HWBOT Crew
با سلام
شاید دوستان در جریان هستند که از چند روز پیش استفاده از ویندوز 8 برای بنچمارک ها ممنوع شد/.
بهرحال خواستم اطلاع رسانی کنم :)
29 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 29 میهمان)
Bookmarks