تبریک میگم محمد علی جان . برای اولین تست ساب زیرو واقعا عالی هست .
این سی پی یو فقط RE میخواد . :دی
راستی بتونه راحت پاک میشه ؟
عضو VIP شهرسختافزار
تبریک میگم محمد علی جان . برای اولین تست ساب زیرو واقعا عالی هست .
این سی پی یو فقط RE میخواد . :دی
راستی بتونه راحت پاک میشه ؟
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
37 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 37 میهمان)
Bookmarks