با سلام
در پی تست های که دیروز انجام دادم یکم پوینت به تیم اضافه شد :دی
برای اولین بار دیروز من از PCI RISER استفاده کرده به نحوی که من گرافیک رو عایق بندی کردم و با استفاده از Riser به برد وصل کردم برای اینکه فرصت عایق بندی مادربورد رو نداشتم
به دلیل کمبود نیتروژن سی پی یو رو روی ایر قرار دادم و شروع به تست کردن کردم که در پایان نتایجی به دست اومد متاسفانه طبق قانون جدید HWBOT که من امروز صبح از اون با خبر شدم ریزالت ها بودم اسکرین شات حذف خواهند شد البته احتمالا حذف خواهند شد به هر حال
لینک نتایج تلاش های دیروز به همراه یک عکس
گرافیک volt mod و OCP مد شد و به راحتی در فرکانس 900 می توانست 3D پاس کند اما با توجه به کاهش کارای توسط Riser که البته این فرضیه هست در فرکانس های خاصی اسکور های بالا تری می گرفت به همین دلیل هم شاید من می بایستی دفعه برد کارت رو مستقیم به خود برد متصل کنم تا بتوانم کارایی مورد نظر رو از کارت بگیرم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3D Mark 06 با امتیاز 17791
3D Mark 05 با امتیاز 31242
3D Mark 03 با امتیاز 48477
متاسفانه هارد جدید هست و من هنوز وقت نکردم که اطلاعات رو انتفال بدم درایور خیلی انچنان توانایی نداشت و به همین دلیل در تست هفته اینده به فکر افزایش کارایی خواهم افتاد
موفق و پیروز باشید
SSA MEMBER






پاسخ با نقل قول
Bookmarks