دوستان موج دوم تستها ی 4870 :
06 با 18 خورده ای پوینت
http://www.hwbot.org/community/submi...70_20790_marks
03 با 11 و خورده ای پوینت
http://www.hwbot.org/community/submi...70_66012_marks
05 با 11 پوینت
http://www.hwbot.org/community/submi...70_32954_marks
01 هم تازه گرفتم با 4 پوینت
http://www.hwbot.org/community/submi...70_85017_marks
یه مشکل با AQ مارکو و 01 دارم. بعضی موقات تو 01 قسمت game loby3 high به صورت الکی پلکی کم می شه!
AQ هم که همچنان دنبال درایورم براش ! شما چی پیشنهاد می دید فک کنم 9.8 خوب باشه !؟








پاسخ با نقل قول
Bookmarks