خیلی دوست داشتم بتونم دوستان رو همراهی کنم ولی موقعیت مالی و وقتش روندارم . شایدبعداز مدت کوتاهی تونستم یک کارائی کنم .
خیلی دوست داشتم بتونم دوستان رو همراهی کنم ولی موقعیت مالی و وقتش روندارم . شایدبعداز مدت کوتاهی تونستم یک کارائی کنم .
27 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 27 میهمان)
Bookmarks