برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ایول چه رکورد های باحالیه تبریک میگم به آقا محسنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد گذاشتن بنرم راست میگید ولی نظر من اینه که ساپورت اورکلاک آزاد یعنی بدون محدودیت کمپانی و ... اگه توی همچین مسابقه هایی توسط ما هایی که خیر سرمون توی فروم ها هستیم نشه پس چه انتظاری میشه داشت که اورکلاک آزاد ترویج پیدا کنه ؟؟!؟!؟ ما باید ساپورتش کنیم هر جوری میتونیم تا این قضیه توی ایران بیشتر پخش بشه . حالا وقتش را ندارید شرکت کنید منطقیه ولی بنر باور کنید نه وقت میخواد نه خرج برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







.gif)
پاسخ با نقل قول

Bookmarks