از اضافه شدن دوستان به جمع اوورکلاکرهای ایرانی در Hwbot استقبال می کنیم...
خصوصا آقا محسن عزیز که با رکوردهای خوبشون هم به جمع ما در Hwbot اضافه شدند...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SuperPi - 7sec 560ms - Moh3n (ihhoc)
Processor: Core i7 920 @ 5315mhz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید on LN2

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

در مورد سوالتون هم دوست عزیز!
فکر می کنم گذاشتن بنر مسابقه برای حمایت از مسابقه SSA اختیاری هست؟ این طور نیست...؟؟

موفق باشید...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

ایول چه رکورد های باحالیه تبریک میگم به آقا محسنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد گذاشتن بنرم راست میگید ولی نظر من اینه که ساپورت اورکلاک آزاد یعنی بدون محدودیت کمپانی و ... اگه توی همچین مسابقه هایی توسط ما هایی که خیر سرمون توی فروم ها هستیم نشه پس چه انتظاری میشه داشت که اورکلاک آزاد ترویج پیدا کنه ؟؟!؟!؟ ما باید ساپورتش کنیم هر جوری میتونیم تا این قضیه توی ایران بیشتر پخش بشه . حالا وقتش را ندارید شرکت کنید منطقیه ولی بنر باور کنید نه وقت میخواد نه خرج برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید