سلام و عرض ادب به شما مدیر محترم خیلی مرسی که وقت گرانبهاتون رو به ما اختصاص دادید
سلام و عرض ادب به شما مدیر محترم خیلی مرسی که وقت گرانبهاتون رو به ما اختصاص دادید
|
سلام رضا هستم از اهواز با تمام دوستانی که از گارانتی آواژنگ ناراحت و زده شده اند احساس همدردی میکنم و از طرف خودم به تمام این انسان های بیچاره تسلیت عرض میکنم وتمام صحبتهای این آقایون متضرر کاملا درست است وشرکت آواژنگ فقط یه مفت خور واقعی است که هنگام خرید باجبار و به زور پول گارانتی رو از مردم بدبخت ایران میگیره شاید بپرسید که چرا لحن زور رو بکار بردم الان خدمت سینه چاکان ترمز بریده آواژنگیان میگم دلیلش اینه که اگه مشتری مثلا یکبار خرید کنه یه مادربورد آواژنگ بخره ببره بعد خلاصه از گارنتیش راضی نباشه دفعه دوم که دوستان وهمکاران اسمبل کننده دقیقا میدونند من چی میگم دوباره نیاز به قطعه پیدا کنه مثلا گرافیگ ایا مدیر شرکت اواژنگ حاضر است پول سود قطعه بدون گارانتی مسخره و اعصاب خورد کن با منشی های پاسکاری کننده هوشمند این شرکت را بگیره وقطعه رو به مشتری بفروشه؟ جواب خیر چون زوری هستش یعنی یک مشت مفت خورر در تهران چند ساله که کسب وکاری کاذب وغیر قانونی در ایران دارن انجام میدن و خودتون هم میدونین مخصوصا شهرستانی های واقعا مظلوم که دستشون به هیج جا بند نیست بعد از چند بار تماس تلفنی با خرج خودتون پشت هلد بعدش هم فرستادن قطعه با هزینه خودمون و برگشت بازم با خودمون فوقش هم رفت تهران 4 تا لحیم کاری ناشیانه هیچ تخصصی هم ندارن نهایتا بازنده اونیه که مثلا مادربورد گیگابایت یا دیگر محصولا ویروسی اواژنگ رو میخره که تو این تحریمها و بدبختیها کیفیت سخت افزار ها در ایران همون طور که میدونین رو به زیر صفر داره میره دیگه تنوعی نیست مثلا قبلا پاور مطمئن enermax بود الان پاور های در پیتی زیاد شدن دلیلش هم تاجرهای ایرانی سفر به چین وسفارش اشغال اگه دروغ است بگین. ا در کل در ایران گارانتی معنا نداره دوستان عزیز و ضرر کرده فقط بدون گارانتی مارک معتبر بین المللی که سایت اینتر نتی درست وحسابی داشته باشه بخرین پول گرانتی ندین اگر این شرکت در اروپا بود مثلا المان که خدای گارانتی دنیاست هر کدوم از این کاربرهای بیچاره میتونست پوست شرکت اواژنگ رو بکنه و حتی پول اعصاب خورد کنی خودشو هم بگیره اما در ایران قانون نیست خودتون هم میدونین. خودم به شخصه محصولات گارانتی دار رو نمیخرم هیچ مشکلی هم با این محصولا نداشتم چون خودم میتونم تشخیص بدم که قطعه اصل هست ومارک وبدون گارانتی هیچ چیزش نمیشه فقط پلمپ بخرید از دبی یا مالزی یا در ایران اگر گیرتون اومد یا بنادر ازاد ایران که این لمپن های گارانتی زاده دسترسی ندارن مرسی خداحافظ
nazi9 (31-08-13)
دوست عزیز نوشتن حرف بدون سند و مدرک هیچ ملاکی برای گارانتی خوب یا بد نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vp2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما می تونید مثل دوستی که اومدند اعلام کردن و شماره پیگیری رو در اختیار ما گذاشتند اقدام می کردید تا تمامی موضوع شما هم بررسی می شد و شاید به نتیجه واقعی میرسیدید
شاید گارانتی در ایران معنی نداشته باشه اما در مورد گارانتی معتبر مثل اواژنگ و یا ... نمی تونید این صحبت رو داشته باشید
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوستی که کارت گرافیکشون مشکل داشت نتیجه ایمیل بعد از تماس تلفنی برای من ارسال شد که به شرح زیر است :
امیدوارم که دوستان تمامی موارد رو در پست ها ارسالی ذکر کنند نه اینکه صرفا یک سری از اطلاعات یا به نفع یا ضرر خود رو در تایپک اعلام کننداحتراما" به اطلاع میرساند با جناب آقای ده حقی صحبت شد که اعلام کردند کارت ایشان در حال حاضر سالم است ولی گاهی بصورت رندوم و اتفاقی تصویر شطرنجی مشاهده شده به همین منظور در حال کنترل قطعات دیگر هستند که شاید مشکل از قطعات دیگر باشد . با ایشان هماهنگ شد در صورت لزوم و مشاهده مجدد ایراد به شرکت خدمات آواژنگ مراجعه نمایند تا کارت گرافیک ایشان در بخش پشتیبانی فنی بر اساس شبیه سازی سیستم خودشان تست و نتیجه اعلام گردد .
New Season
بنده هم به شخصه تجربه خوبی از گارانتی آواژنگ ندارم . یه مادربرد P35 داشتم که نیاز به پروگرام کردن بایوس داشت . وقتی بردم گارانتی به اجبار با یه برد دست 2 عوض کردن اونم بردی که 10 روز بود خریده بودم . بردی که به من تحویل دادن دارای قطعی PCB بودش و بعضی مواقع بوت نمیشد . خلاصه چند بار که مجدد بردم گارانتی با گلو بحث و بگو مگو قبول نکردن که نکردن. خلاصه ته مشتری مداری هستش این گارانتی . از اون موقع چند صد تا سیستمی که برای افزاد مختلف جمع کردم سراغ گارانتی آواژنگ نرفتم.البته تمامی گارانتی ها این مشکلات رو دارند اما آواژنگ یه چیز دیگه هستش تو برخورد با مشتری و پاسخ دهی و .....
4533 (08-06-13), atpersian (24-07-13), dotsis (01-06-13), farshadbokan (02-05-13), JASON_MAJID (20-05-13), javadkarim53 (04-08-13), nazi9 (31-08-13), op0008 (20-04-13), pc_hex (10-04-13), poya72 (03-06-13), RMaaneMan (03-06-13), samanahmad803 (15-07-13), smrbh (10-04-13)
سلام من شاید بیش از 10 بار به آواژنگ مراجعه کرده باشم و بیشترین تعداد مراجعهات من خرابی مادربرد و در قدم بعدی گرافیک بوده و بهترین خاطرات رو از اواژنگ دارم هیچوقت ناراضی بر نگشتم یا قطعه معیوب را با آک تعویض کرده و یا به شکل درست تعمیر کردن فقط میتونم بگم بین تمامی شرکت های ( گارانتی ) اواژنگ بهترین است
سلام دوست عزیز ؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Exclusive برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاید این جور باشه که شما می فرمایید ولی بحث من اینه که تنها گریز از این جریان ، همین حرکاتی هست که انجام میشه تا به مرور زمان و آروم آروم تغییرات صورت بگیره ...
سلام به برادر بهنام عزیز ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط KING برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عزیز توی سایت پای همون مطلبی که ذکر شده نظرت را در قالبی که نوشتیم بنویس که بتونیم استفاده آماری کنیم ازش .
ممنون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
|
متاسفانه مادربورد من بعد ازاتمام گارانتی سوخت و من نتونستم بفهمم این گارانتی واقعا گارانتیه یا ...
Shahryar (06-05-13)
:( نظر خاصی ندارم ولی از هم نحوه ثبت نامش خوشم نیومد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sam40000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نحوه ثبت نام چی ؟
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
با سلام
من حدودا مدت یک هفته است که یک کارت گرافیکgts450-1g-ddr5گیگابایت باگارانتی آواژنگ خریدم .زمانی که این کارت گرافیک رو روی سیستمم نصب کردم صفحه مانیتورم به صورت شطرنجی نمایش میداد .این کارت گرافیک رو من به2نفر دیگر هم دادم تست کنند وزمانی که تست کردند آنهاهم این مشکل راتایید کردند ولی زمانی که کارت گرافیک رو نزدشرکت آواژنگ بردم آنهااین موضوع رو قبول نکردند و گفتند که کارت گرافیک شما مشکلی ندارد.حالا هم هیچ اتفاق خاصی رخ نداده فقط من بیچاره325000تومان ضرر کردم به این میگن اصل مشتری مداری!!!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks