دوباره سلام میخواستم بدونم ورژن 4 3.52 با اینیکه من نصب کردم فرق میکه یا نه ؟ یک سوال دیگه اینکه windows vista psp رو می خواستم همراه با اموزش .با تشکر
کاربر شهرسختافزار
دوباره سلام میخواستم بدونم ورژن 4 3.52 با اینیکه من نصب کردم فرق میکه یا نه ؟ یک سوال دیگه اینکه windows vista psp رو می خواستم همراه با اموزش .با تشکر
SSA Super V.I.P
یه سری مشکلات توش برطرف شده .
اگه میخوای که بزارم .
ضمنا اون ویندوز ویستایی که میگید نصب نکنید بهتره چون فقط یه Notepad داره و چند تا کار بیخود انجام میده .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
farzin3000 (14-11-08), Keih@n.G (03-07-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks