دوباره سلام میخواستم بدونم ورژن 4 3.52 با اینیکه من نصب کردم فرق میکه یا نه ؟ یک سوال دیگه اینکه windows vista psp رو می خواستم همراه با اموزش .با تشکر
کاربر شهرسختافزار
دوباره سلام میخواستم بدونم ورژن 4 3.52 با اینیکه من نصب کردم فرق میکه یا نه ؟ یک سوال دیگه اینکه windows vista psp رو می خواستم همراه با اموزش .با تشکر
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks