بله باید دانلود کنید و در Ms=>iso کپی کنید و از Psp در گیم در مموری استیک بازی کنید
همکار سابق انجمن
بله باید دانلود کنید و در Ms=>iso کپی کنید و از Psp در گیم در مموری استیک بازی کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks